utorok 10. júna 2014

Profil Lilly

JA: Moje meno je Lilly a pochádzam zo Slovenska. Momentálne bývam v žilinskom kraji, kde som začala týmto rokom navštevovať vysokú školu Všemvs. Predtým som chodila na hotelovku no moc ma to nebavilo. :D Mám dve staršie sestry a jedného staršieho brata, číže som najmladšia :-) Už 4rokom mám priateľa, ktorý sa volá Matej a neskutočne ho milujem <3 :-). Bývam na dome v malej dedinke o ktorej tu moc nechcem písať, pretože každý pozná každého. :-D  Doma chovám 3 krásne mačičky, ktoré som našla vyhodené na ceste a keďže som veľký mačkomil nedokázala som ich len tak tam nechať.
MÁM RADA: Rada fotím, píšem recenzie na kozmetiku,venujem sa svojím 3 mačičkám,počúvam hudbu, pozerám svoje obľúbené seriály a kopu iného.
NEMÁM RADA: Najviac zo všetkého nemám rada hmyz - muchy, pavúky,kliešte atd. :D Dalej neznášam namyslených ľudí a šampónov! :)
BLOGOVANIE:  Blogovaniu sa venujem už zopár rokov najskôr som začala s blogmi na blog.cz a mám ich tam doteraz. Po čase som sa ale rozhodla skúsiť začať blogovať o svojom živote o svojich skúsenostiach zo života atd. V tom čase som sa o tom dosť rozprávala s mojou kamarátkou Mirsou a tak sme sa rozhodli tento krok urobiť spoločne a založiť si náš spoločný blog. Ako prvé sme si ho založili na blog.cz ale po čase sme sa presťahovali sem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu