sobota 11. októbra 2014

Recenzia: Nivea Body Milk - suchá až veľmi suchá pokožka



Toto telové mlieko som dostala ako darček od svojej sestry ešte k meninám a naozaj som si ho hneď po prvom použití zamilovala. Nivea Body Milk je určené pre suchú až veľmi suchú pokožku. Malo by pokožku hydratovať a pokožka by po ňom mala byť jemná  a vláčnejšia. :-)  a po 2 mesiacoch používania Vám poviem že tento výrobok naozaj všetko splnil čo sľuboval :-) Pokožka je po natreti naozaj krásna leskla a vyzerá na prvý pohľad zdravo a pekne. K tomu je veľké plus ešte aj to že telové mlieko naozaj krásne výrazne vonia a tú vôňu citit celý deň. Balenie je naozaj veľké 400ml a má praktickú pumpičku tak že sa naozaj dobre používa. Tomuto výrobku dávam 5* a určite som ho nemala posledný krát. :-)


Ak máš aj ty nejaké skúsenosti s týmto telovým mliekom napíš mi svoj názor do komentára, budem veľmi rada. :-) Táto recenzia naozaj není dlhá ako na iných blogoch a musím povedať že nerada píšem zdĺhavé recenzie, už keď takúto recenziu vidím tak som dopredu unavená z jej čítania :D . Preto sa budem snažiť písať v mojich recenziách všetko rovno k veci. :-) Kľudne mi môžte napísať aj názor na dlhé a krátke recenzie, ktoré máš radšej atd. :-)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára