pondelok 13. októbra 2014

Recenzia: L´oreal Paris farba na vlasy odtieň 102

 Tak že dnes som sa rozhodla konečne pridať recenziu na farbu na vlasy od L´oreal Paris Préférence odtieň 102. Po rokoch farbenia u kaderníka a domácom farbení s farbou Palette som sa rozhodla urobiť zmenu. Ked som prišla do drogérie nemala som ani tušenia čo si vyberiem a ani na akú značku siahnem....no hneď ako prvé som si všimla farbu od L´oreal Paris na ktorom obale bola táto krásna blondínka. Podľa mňa je totálne úžasná -tie čierne tiene na oči a odtieň vlasov sú jednoducho TOP! A tak som si ju nakoniec kúpila za 6e (či tak nejak presnú cenu už neviem) a nevedela som sa dočkať farbenia a výsledku po farbení. :-)


Síce moje odrasty boli naozaj už veľké tak cca 2,5cm :O musím povedať že farba mi na ne chytila celkom fajn (môj osobný názor ) :D Pridávam fotky mojej ofinky pred a po farbení, aby ste mohli ohodnotiť výsledok.

Balenie farby sa skladá z dvoch nádobiek (bielej a čiernej) ,ktoré pri farbení vlejete do bielej flaštičky a dobre zamiešate. Ďalej sú v balení dve rukavičky ,ktoré mi však pripadali dosť malé :D Neviem či len ja mám také veľké ruky alebo čo ....ale boli mi dosť natesno. :D ....A ako posledný kus v balení bola tuba s maskou na vlasy, ktorá neskutočne krásne voňala a vlasy po nej boli naozaj krásne hebké a voňavé.

Použitie: Ako prvé netreba zabudnúť na kožný test, ktorý treba urobiť pred každým farbením aby sme sa vyhli alergii!!!
 Postup: Na začiatok farbenia som musela zmiešať čiernu flaštičku s bielou a následne to všetko dobre premiešať. Ked to bolo hotové mohla som začať farbiť. Farba na vlasy mi vôbec nesmrdela takou tou štipľavou vôňou ako iné farby, ale naopak krásne voňala. ( aspoň mňe) :D Ďalšie veľké plus mala farba v tom že vôbec neštípala na pokožke hlavy čo ma naozaj prekvapilo pretože som na to bola už zvyknutá u iných farieb na vlasy. Farbu som si na vlasoch nechala presne na minútku podľa toho čo bolo napísane na návode na krabičke a po zmytí som použila priložený kondicionér na vlasy.  Výsledok môžeš vidieť na obrázku vychšie. :-)




3 komentáre:

  1. Zdravím, zajímavý postřeh s tou velikostí rukavic, teď si zpětně uvědomuju, že do všech rukavic u barev L´oréal jsem se vždycky musela cpát (někdy až do roztržení rukavic). Jinak se chci zeptat, jestli nemá barva čerstvě po umytí růžový nádech? Touto barvou jsem barvila kamarádku a vždycky ty vlasy měla chvíli trošku do růžova.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, vieš čo trošku sa mi to zdalo také do ružového odtieňu ale potom to zmizlo ked som si vlasy umyla. :-) Ale naozaj táto farba mi príde skôr ako balzam lebo neštípe a pekne vonia čo som pri farbení ešte nezažila :-D a rukavice sú naozaj mini :D

      Odstrániť
  2. Vyzkoušela jsem od této značky červenou a byla jsem nadmíru spokojená :-)

    Budu moc ráda, když se zapojíš do mé giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť