sobota 19. júla 2014

19.07 2014 - aktualizacia blogu :-)




Ahojte všetci :-) už dlhšie sme tu nepridali žiadne články a za to sa ospravedlňujeme. Ale je leto a my ho naozaj celé nechceme presedieť doma pri notebookoch a to dúfam každý z Vás chápe. Na náš blog sme samozrejme nezabudli a budeme sa mu venovať aj naďalej, ale cez letné mesiace pomenej. :-) Ja osobne teraz som na nete naozaj veľmi málo....pretože stále behám po vonku prípadne chodíme na nejaké malé výlety s mojim priateľom. :-) Preto si vždy večer vybavím len poštu na fb a pozriem hotel paradise dk a na viac mi neostáva čas. :-) :-) Toto sa samozrejme po lete dúfam zmení a budeme mať viac voľného času.
Dúfam že si každý z Vás toto leto poriadne užije tak ako ja s mojou spoluadminkou blogu Mirsou :-) ....Preto Vám prajeme krásne leto a tiež utekajte von a neseďte pri nete ale užívajte si slniečka.

Lilly.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára