streda 11. júna 2014

Silver šampón Schauma

 Silver šampón na zbavenie sa nežiadúcej žltej farbi z vlasov ..Pre mňa zatiaľ najlepší silver šampón schauma silver reflex. Skúšala som aj swiss o par, ale ten mi veľmi vysušoval vlasy tak som hľadala iný šampón a po kladných recenziách som siahla po tejto schaume za 2.49 eur a som sním moc spokojná je veľmi silný, takže oproti swiss sa to nedá porovnať netreba ho mať dlho na vlasoch lebo sa vám môže stať, že budete mať vlasy do fialova čo sa aj mne stalo čo u swiss nehrozí tam sa mi zdá ako keby na mňa ani nemal účinok a oproti swiss trošku hustejší, ale farba je taká rovnako fialová pridám aj foto na porovnanie.Takže určite skúste ak hľadáte nejaký dobrý silver za dobrú cenu mne nevysušuje vlasy používam ho každé druhé umytie a vlasy mám super a čo je jeho plus nádherne silno vonia a aj po uschnutí aj keď si dám balzam tak tento šampón stále cítim krásna vôňa.

                                                          
                                                   A tu spomínaný SWISS O PAR:
                                                                 Na porovnanie:
                                                             


                                                

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu