streda 11. júna 2014

RECENZIA: Žihľavová vodička proti vypadavaniu vlasov od značky ALPA


Ako som už raz písala mám dosť často problém s vypadavaním vlasov a tak si pomáham ako viem. Papám každý deň vitamíny na vlasy používam kadernické šampóny a kondicionéry(oplachovací ale aj v spreji bezoplachové) a samozrejme masky na vlasy. No a toto je môj staro-nový prírastok žihľavová vodička na vlasy! Vodička je presne takej istej farby ako je na obrázku. Voňia po žihľave ale dá sa kúpiť aj brezová a lopúchová varianta! Kúpiť ju môžte za 1,20 až 1.50e čiže je naozaj za super cenu! Vodička sa používa tak že sa vmasiruje do pokožky hlavy bud po umytí vlasov keď máš pokožku na hlave ešte vlhku alebo kľudne aj do suchej len tak cez deň keď sa nudíš. Vodička pekne vsiakne do pokožky a už sa nemusí zmývať z hlavy. Vlasy po použití sú super nie sú vôbec mastne ani nič tak sa báť nemusíš :-) Povedala by som že táto vodička je už klasika pretože ju už používala aj moja mamina a práve ona ma na ňu aj naučila :) Balenie je síce dosť maličké ale tak čo už za tu cenu sa to dá :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu