štvrtok 12. júna 2014

RECENZIA: Teta Agáta špecialný bio šampón a balzam na vlasy proti vypadavaniu a lamavosti vlasov

 
 
 




-špecialný šampón na vlasy od Tety Agáty a špecialný balzam na vlasy tiež od tety Agáty som si vybrala kvôli tomu že mi v poslednom čase pri česaní dosť padali vlasy a ja som na to naozaj strašne hakliva.Preto som sa rozhodla investovať peniaze do kvalitnej kozmetiky a keďže u nás v meste práve otvorili nový obchodík kde sa predáva BIO kozmetika rozhodla som sa ju vyskúšať. Značka Teta Agáta je čisto BIO značka pre kozmetiku či už pleťovú alebo vlasovú alebo dokonca má aj liečivé prípravky. Táto značka pochádza z Ruska a je to naozaj kvalita v bio kozmetike. V ponuke má naozaj rôzne druhý šampónov a iných vlasových prípravkov , ale ja som sa rozhodla pre špecialný šampón a balzam proti padaniu vlasov,na lámavé vlasy a na podporu rastu vlasov. Šampón a balzam sú zložené zo 17druhov byliniek a z rozmrznutej vody a hlavne neobsahuje žiadne syntetické farbiva a parabény. Tento balzam a šampón je vhodny na jemné a citlivé vlasy s tendenciou vypadúvania a lámania. Šampón je zložený z 17druhou byliniek a prídavkom lopúchového olejčeka a bieleho medu.Balzam je zložený tak isto zo 17druhou byliniek s prídavkom lopúchového olejčeka, medu,živice z borovice močiarnej a rozmrznutej vody....viac v celom članku->>.
Šampón sa používa jednoducho stačí si ho dať na mokré vlasy a nechať ho tam kym sa neroz-pení a následne ho môžeme zmyť. Následne použijeme balzám ktorý necháme 2minutky na hlave a potom ho zmyjeme. Šampón je hnedo žltej farby a pôsobí ako gél (vid. fotka) a balzam je naozaj strašne hustý a hnedastej farby. Vlasy po umyti sú jemné na dotyk a naozaj krásne voňajú takou sviežou vôňou. Po týždni a pol umývania musím povedať že vlasom naozaj pomohol a prestali padať. (teda aspoň mne sa to tak zdať) :D Cena sa pohybuje okolo 5e aspoň ja som ich u nás v obchode kúpila za takú cenu...no na nete som ich videla za niečo viac okolo 7e. Nevyhodou čo som na tomto vyrobku našla je to že je 90% napísane po rusky a na zadnej stránke produktu je len po slovensky malý kúsok - opis a návod na použitie.

tu môžete vidieť z čoho všetkého je zložený šampón:
Zloženie: Aqua nivalis (rozmrznutá voda), Siberian Herbals Water Complex1 - výťažok zo 17 sibírskych bylinek: Rododendron daurický (Rhododendron Dauricum), Oman pravý (Inula Helenium), Plamienok sibírsky (Atragene Sibirica), Slamiha piesočná (Helichrysum Arenarium), Zlatobyľ dahurský (Solidago Dahurica), Bocianik rozpukovitý (Erodium cicutarium), Všivec uralský (Pedicularis uralensis), Ostružina skalná (Rubus saxatilis), Pŕhľava dvojdomá (Urtica Dioica), Mydlica lekárska (Saponaria Officinalis), Rumanček pravý (Chamomilla
Recutita), Silenka jenisejská (Silene Jenisseensis Willd), Rozchodnica ružová (Rhodiola Rosea), Palina mongolská (Artemisia Mongolica), Šišak bajkalský (Scutellaria baicalensis), Kokorík voňavý (Polygonatum odoratum), Hluchavka biela (Lamium album); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Mel (biely med), Arctium Lappa Seed Oil (lopúchový olej), Pinus Palustris Wood Tar (živica Borovice močiarnej), Panthenol (vitamín B5), Guar Gum, Citric Acid, Parfum, Kathon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu