piatok 13. júna 2014

RECENZIA: Miss Sporty : LASTING COLOUR LAK NA NEHTY odtien 500

Už dlhšiu dobu som plánovala si kúpiť lak na nechty vo fialovom odtieni pretože ten čo som mala predchádzajúci mi nevyhovoval.  Moje želanie mi splnila moja sestra, ktorá mi ho darovala. Tento lak je od značky Miss Sporty, ktorú mám naozaj rada hlavne kvôli lakom na nechty a ceruzkám na oči. :-) Najskôr som sa bála že lak bude rovnaký ako jeho predchodca ale po prvom použití som ostala prekvapená. Lak kryl hneď na prvú vrstvu a naozaj má dokonalý štetec, ktorým sa jednoducho a presne nanáša. Farba laku je na nechtíkoch naozaj silná a krásna, presne ako vo fľaštičke. Fľaška laku má už tradične 7ml  a cena laku sa pohybuje okolo 1,80e, ale presne na cent to neviem. :D Lak sa naozaj super odlakuje a nezostávajú po ňom nechtíky zafarbené tak netreba dávať ani podkladový lak. Lak mi na nechtoch vydržal týždeň, ale ku konci už bol troška poškrabaný ale aj tak ho za to chválim. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu