sobota 14. júna 2014

RECENZIA: Bioderma balzam na pery - ATODERM





Balzam od Biodermi mám po prvý krát a naozaj nemôžem sa ho vynachváliť. Poradila mi ho v lekárni slečna predavačka a ona sama mi hovorila že síce si priplatím ale naozaj nebudem ľutovať. Balzam síce stal 4e , ale za tu cenu naozaj sa ho oplatí kúpiť. Balzam je proti suchým peram ale aj proti kútikom a oparom. Po namazaní na ústa je priesvitný a naozaj strašne jemný. Vonia a chuti ako lízatko(mňam) :-) Naozaj keď si ho natriem na pery mám dojem ako keby som predtým jedla lízatko a vrátila sa do detských čias. :-) Obal balzamu je naozaj jednoduchý, možno by som zmenila farbu aby troška bol vábivejší. Prepáčte za nekvalitné fotky ale v poslednom čase si môj fotoaparát robí čo chce. :-( Ale aj tak som musela pridať túto recenziu pretože naozaj ma veľmi teší tento malý zázrak a chcela som sa s Vami o to podeliť. :-)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu